VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
MOTTO: Chci být vždy v obraze
ZPRACOVÁNÍ ÚČETNÍ EVIDENCE DODAVATELSKY
OUTSOURCING VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
V NAŠICH KANCELÁŘÍCH NA NAŠICH POČÍTAČÍCH A NAŠEM SOFTWARE
Tento způsob vedení účetnictví je vhodný pro malé a střední firmy. Účetní doklady předává osoba určená klientem našemu pracovníkovi, zodpovědnému za zpracování účetní evidence. Předávání dokladů probíhá minimálně jedenkrát měsíčně, a to i u klientů, kteří nejsou plátci DPH a u čtvrtletních plátců DPH, abychom mohli zajistit průběžné informování klienta o stavu jeho hospodaření. Tyto informace jsou klientovi předávány společně s fakturou za zpracování účetnictví.
U KLIENTA NA JEHO POČÍTAČÍCH A NAŠEM SOFTWARE
Klient má nainstalovány základní moduly účetního software (obvykle fakturaci, pokladnu, banku), do kterého jeho administrativní pracovník pořizuje prvotní doklady. Náš pracovník pravidelně minimálně jedenkrát týdně u klienta pořízené doklady zaúčtuje. Klient má tak kdykoliv k dispozici aktuální stav svého hospodaření, pohledávek a závazků.
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
- sestavení účtového rozvrhu – ve spolupráci s klientem připravíme účtový rozvrh tak, aby odpovídal zákonným požadavkům a zároveň zohlednil potřeby klienta evidovat jednotlivé účetní případy
- zaúčtování všech účetních případů o kterých obdržíme od klienta účetní doklady. Je nutné podotknout, že přebíráme zodpovědnost pouze za formální správnost a úplnost předložených dokladů. Za jejich obsahovou správnost – tedy zda odpovídají uskutečněnému účetnímu případu – zodpovídá klient.
- vedení povinné účetní evidence – deníku, hlavní knihy, knihy analytických účtů, knihy podrozvahových účtů
- vedení evidence požadované klientem pro jeho potřeby, pokud to software umožňuje
- vedení evidence investičního majetku
- u plátců DPH zpracování přiznání k DPH a záznamní povinnosti
- zpracování účetní závěrky a příprava podkladů pro vypracování přiznání k dani z příjmů