Svým klientům nabízíme vysokou kvalitu služeb
vedení účetnictví, stále doplňované odborné znalosti kvalifikovaných pracovníků, zajištění zastupitelnosti jednotlivých pracovníků v době dovolených nebo v případě pracovní neschopnosti. Pravidelný upgrade používaného software zaručuje, že účetnictví bude vedeno vždy v souladu s platným zněním zákonů.
OUTSOURCING VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
V NAŠICH KANCELÁŘÍCH NA NAŠICH POČÍTAČÍCH A NAŠEM SOFTWARE
Tento způsob
vedení účetnictví je vhodný pro malé a střední firmy.
Účetní doklady předává osoba určená klientem našemu pracovníkovi, zodpovědnému za zpracování účetní evidence. Předávání dokladů probíhá minimálně jedenkrát měsíčně, a to i u klientů, kteří nejsou plátci DPH a u čtvrtletních plátců DPH, abychom mohli zajistit průběžné informování klienta o stavu jeho hospodaření. Tyto informace jsou klientovi předávány společně s fakturou za zpracování účetnictví.
U KLIENTA NA JEHO POČÍTAČÍCH A NAŠEM SOFTWARE
Klient má nainstalovány základní moduly účetního software (obvykle fakturaci, pokladnu, banku), do kterého jeho administrativní pracovník pořizuje prvotní doklady. Náš pracovník pravidelně minimálně jedenkrát týdně u klienta pořízené doklady zaúčtuje. Klient má tak kdykoliv k dispozici aktuální stav svého hospodaření, pohledávek a závazků.